poniedziałek, 2 września 2013

Szkooła... : c

Hej Wszystkim !
Właśnie wróciłam z rozpoczęcia roku i nawet nie jest tak źle (póki co) , plan lekcji bardzo mi się podoba ,troche nauczycieli się pozmieniało. Klasa nadal ta sama :) 3 gimnazjum... trzeba się w tym roku wziąć do nauki ! Mówie sobie to co roku ... hahah . Myśle ,że teraz mówie to naprawde ! :P Dodam zdjęcia mojego pięknego plecaka , moich pięknych zeszytów i outfitu z dzisiaj :) :*

8 komentarzy:

  1. Też na razie jestem zadowolone ;)

    www.kolorowa--szachownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie doszły do klasy trzy osoby :) Achhh.... te postanowienia co roczne dotyczące nauki :3
    http://kochaj-zyciee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na szczęście mam jeszcze wolny miesiąc:)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :)
    Obserwuje i dzięki za ślad na moim blogu

    http://mylife-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwujemy ?
    Jak tak, to zacznij ; ). Odwdzięczę się tym samym :d
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń